رونمایی فولکس واگن از گلف و آپ الکتریکی

فولکس واگن گلف الکتریکی تحت عنوان e-Golf قرار است در کنار دیگر همتای خودرو یعنی e-Up در نمایشگاه فرانکفورت حضور پیدا کنند تا فولکس واگن را یک قدم دیگر به جلو ببرند.

 

بگذارید شما را با این دو خودرو دوست داشتنی آشنا کنیم،از e-Golf شروع می‌کنیم که موتور الکتریکی آن می‌تواند حدود 115 اسب بخار قدرت و 199 پوند فوت گشتاور تولید کند.فولکس واگن می‌گوید این خودرو می‌تواند حداکثر تا 140 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و ظرف 10.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.شایان به ذکر است که این خودرو تنها با یک بار شارژ می‌تواند 190 کیلومتر مسافت طی کند.

 

قدرت این خودرو کوچک و سبک از یک موتور الکتریکی 80 اسب بخاری بدست می‌آید که در عین حال می‌تواند 155 پوند فوت گشتاور تولید کند.فولکس واگن ادعا می‌کند این خودرو می‌تواند تا مرز 135 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تمام الکتریکی هم 12.4 ثانیه است.هر دو خودرو مذکور دارای حالت‌های اکو و اکو صرفه جویی بیشتر می‌باشند.

 

هر دوی این خودروها از سیستم شارژ ترکیبی جدیدی استفاده می‌کنند که توسط فولکس واگن توسعه یافته است که خریداران را قادر می‌سازد خودروهای خود از طریق جریان‌های AC و DC شارژ کنند.

 

این خودروها هنوز قیمت گذاری نشده‌اند و انتظار می‌رود سفارش این دو خودرو قبل از پایان امسال آغاز شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 19:27 | نویسنده : admin |
  • نوای کاروان
  • تریلر فیلم